Przemów głosem swoich klientów – zbieraj komentarze i buduj swoją wiarygodność
W czasach powszechnej obecności Internetu i mediów społecznościowych w naszym życiu, przyzwyczailiśmy się do ciągłej możliwości komentowania niemal wszystkiego. Działa to dwukierunkowo. Nie tylko chętnie dzielimy się swoim zdaniem, ale również bardzo często czytamy opinie innych osób. Twoi klienci działają dokładnie w ten sam sposób.
Daj im możliwość wypowiedzi, a podzielą się z innymi swoimi pozytywnymi wrażeniami. Ich oceny będą dostępne dla osób, które w Internecie szukają wiarygodnych opinii na Twój temat. Dzięki systemowi komentarzy w Versum otrzymasz niezwykle skuteczne, a przy tym darmowe narzędzie promocji.
Pozyskaj nowych klientów, zatrzymaj obecnych
Nawet najlepszy marketingowy tekst nie zastąpi pozytywnej opinii udzielonej przez klienta. Jest to najbardziej autentyczny i najlepszy sposób na budowanie zaufania do marki. Bezpośrednio przekłada się to na możliwość pozyskania nowych klientów. Nikt nie lubi kupować kota w worku – nowi klienci są o wiele bardziej skłonni skorzystać z usług salonu, jeśli mogą zapoznać się z opiniami na jego temat.
Oprócz pozyskania nowych klientów, system komentarzy pomoże Ci również zwiększyć lojalność obecnych. Możliwość oceny Twojej pracy sprawi, że klienci poczują się docenieni i dostrzegą, że ich zdanie jest dla Ciebie ważne.
Zasięg komentarzy
Jednym z najlepszych sposobów na uatrakcyjnienie strony internetowej jest zaprezentowanie na niej pozytywnych opinii Twoich klientów. Żadna nowa osoba odwiedzając stronę Twojego salonu nie oprze się ofercie, jeżeli o jakości będą świadczyć zadowoleni klienci. Wiarygodność i renoma to klucz do sukcesu nowoczesnego biznesu beauty.
System komentarzy Versum pozwoli Ci również publikować opinie klientów w serwisach społecznościowych Facebook i Twitter. Dzięki temu dodatkowo zwiększysz ich zasięg i trafisz do jeszcze większej ilości potencjalnych klientów. Po opublikowaniu w serwisie społecznościowym, komentarz będzie funkcjonował jak standardowy post – użytkownicy serwisu będą mogli go polubić i udostępnić, co dodatkowo zwiększy jego oddziaływanie.
Szansa na rozwój dla pracowników…
Nic tak nie dodaje skrzydeł i nie motywuje jak wyrażone wprost zadowolenie klienta. Tym lepiej, jeśli zadowolenie to przyjmie formę pozytywnego komentarza, który będą mogli przeczytać wszyscy. Informacja taka jest źródłem wielkiej satysfakcji dla pracownika, pomaga promować dobrych fachowców i zdobywać nowych klientów.
…i dla firmy
Wgląd w opinie klientów to doskonała okazja, aby podnieść jakość świadczonych usług. Informacje o tym co klientom się podoba, a czego nie lubią, pozwalają szybko dostosować ofertę do ich potrzeb.
Mówiąc o rozwoju, warto podkreślić, że cenne są zarówno komentarze pozytywne, jak i mniej przychylne. O ile te pierwsze są idealnym sposobem na promocję, te drugie pozwalają dostrzec i wyeliminować słabe punkty oferty. Reagując na uwagi pokażesz, że traktujesz swoich klientów indywidualnie i ich opinia jest dla Ciebie ważna.
Nie pozostawiaj komentarzy samym sobie
System komentarzy pozwoli Ci odpowiedzieć na wystawioną przez klienta opinię. Możesz np. podziękować za przesłaną ocenę oraz odnieść się do zawartych w niej uwag. Klienci docenią to, że ich zdanie jest brane pod uwagę. Zachęci ich to też do wystawiania kolejnych komentarzy.
Przekonaj się jakie to proste
Proces wystawiania komentarzy jest wygodny zarówno dla Ciebie, jak i Twoich klientów. System komentarzy możesz uruchomić w kilka chwil. Kiedy sfinalizujesz wizytę klienta otrzyma on wiadomość z prośbą o wystawienie komentarza. Po kliknięciu na przycisk w wiadomości, klient przeniesiony zostaje do formularza oceny, gdzie może wpisać komentarz. Komentarz ten pojawi się w systemie oraz zostanie wyświetlony w panelu rezerwacji online.
Analizuj oceny i wyciągaj wnioski
Jak uruchomić system komentarzy?
Jeśli chcesz aby Twoi klienci mieli możliwość wystawiania opinii włącz system komentarzy przechodząc do ustawień swojego konta w Versum.
Nie masz jeszcze Versum?
Zacznij korzystać za darmo