
Obsługa klienta podczas pierwszej wizyty
Gdy klient zjawia się w Twoim salonie po raz pierwszy, krytycznie ocenia to, co w nim zastaje. Niezwykle ważne jest, by rzeczywistość nie zawiodła jego oczekiwań, ponieważ pierwsze wrażenie ma ogromny wpływ...

Pomysły na promocję z okazji Dnia Ojca
O ile kampanie promocyjne z okazji Dnia Matki to w salonach niemal norma, tak ilość akcji na Dzień Ojca można by policzyć na palcach jednej ręki. To niedocenione przez branżę beauty święto,...

Karta klienta w gabinecie kosmetycznym – jak ją wykorzystać?
Wiedza o klientach pozwala zapewniać im lepszą opiekę - a w ten sposób zdobywać ich zaufanie i lojalność. Ale jak zapamiętać każdy szczegół, gdy na co dzień przez salon przewija się tak...

Jak zachować bezpieczeństwo danych?
Wielu właścicieli w branży beauty wciąż obawia się przechowywania danych w “chmurze”. Powodem jest najczęściej brak wiedzy na temat płynących z tego rozwiązania korzyści. A jest ich całe mnóstwo! Szczególnie w świetle...

5 sposobów marketingowych na to, jak zdobyć klientów do salonu
Lista zadań osoby prowadzącej salon nie ma końca, a w natłoku codziennych obowiązków często brakuje na coś czasu - w tym na przykład na działania marketingowe. Jednak to właśnie one pomagają zwiększać...

Przygotuj swój salon na Dzień Matki
Dzień Matki to wyjątkowe święto, podczas którego w specjalny sposób okazujemy uczucia swoim mamom. Odrobina relaksu i profesjonalnej pielęgnacji w salonie urody to sprawdzony podarunek, na który z pewnością zdecyduje się wiele...

Sprzedawaj emocje, nie usługi
Skuteczna promocja produktów i usług to coś znacznie więcej, niż sztywny opis zasad działania danego zabiegu czy właściwości kosmetyku. Do serc klientów nie trafia się bowiem suchymi faktami, a poprzez emocje -...

Relacja na medal, czyli poznaj swojego klienta
Budowanie pozytywnych, długotrwałych relacji z klientem wymaga wiele zaangażowania. Każda osoba odwiedzająca nasz gabinet oczekuje pełnego zainteresowania i pragnie czuć się tak, jakby była naszym jedynym klientem. Jak odpowiednio zadbać o zaspokojenie...

Jak upewnić się, że zrealizujesz przygotowany plan działania?
Tworzenie planu aktywności to bardzo ważny element prowadzenia salonu czy gabinetu w branży beauty. Jednak plan przestaje mieć znaczenie, jeżeli po przygotowaniu ląduje zapomniany w szufladzie. Jak upewnić się, że faktycznie zrealizujemy...