
Jak skutecznie budować lojalność pracowników?
Nie od dziś wiadomo, że kompetentni i zaangażowani pracownicy to jeden z najważniejszych fundamentów dobrze prosperującej firmy. Przecież to właśnie od nich - ich umiejętności i atmosfery, jaką tworzą - zależy, czy...

Czym jest newsletter i jak dobrze go przygotować?
Newslettery to doskonały sposób na utrzymanie stałego kontaktu z klientami oraz przekazywanie im istotnych informacji. Jednak swoje zadanie spełniają tylko wtedy, gdy są odpowiednio przygotowane. Jak więc stworzyć skuteczny newsletter? Można wykorzystać...

Podsumowanie roku 2018 na blogu Versum! Oto 5 najpopularniejszych artykułów
Zanim na dobre rozkręcimy się w nowym roku i całkiem zapomnimy o 2018, spójrzmy jeszcze na moment wstecz. Bo czymże byłby styczeń bez podsumowania ostatnich 12 miesięcy? Obok analiz planów i postanowień,...

Odmień swój salon w 2019 roku!
Pierwsze miesiące nowego roku to idealny moment, aby pomyśleć o rozwoju salonu. Jak usprawnić jego pracę i sprawić, by cieszył się jeszcze większą popularnością wśród klientów? Mamy dla Ciebie kilka podpowiedzi! W...

Jak nowe technologie pomagają zarządzać zespołem?
Zbudowanie zgranego i zmotywowanego zespołu, który świetnie wykonuje swoje obowiązki i potrafi zdobyć przywiązanie klienta, to cel każdego menedżera w branży beauty. Jest to jednak nie lada wyzwanie. Co zrobić, aby mu...

Za co klienci kochają Versum?
Zbudowanie dobrze prosperującego biznesu beauty nie należy do prostych zadań. Jesteśmy tego świadomi, dlatego od lat tworzymy narzędzie ułatwiające pracę tysięcy właścicieli salonów i gabinetów na całym świecie. Osoby, które obdarzyły nas...

8 skutecznych rozwiązań na 8 problemów w salonie urody
Zarządzanie salonem w branży beauty niesie za sobą wiele wyzwań. Paradoksalnie, im większy i lepiej prosperujący biznes, tym więcej nowych trudności. Choć oczywiście lepiej zapobiegać niż leczyć, nie sposób przewidzieć każdy potencjalny...

Jak sprzedawać więcej?
Oprócz realizowania własnych pasji, każdy właściciel salonu piękności marzy, aby jego biznes był dochodowy. Rachunek jest prosty: im większa sprzedaż, tym większy zysk. Ale jak zachęcić klientów do zakupu dodatkowych usług lub...

Program do gabinetu fizjoterapii – sposób na oszczędność czasu
Tak bardzo potrzebny, a ciągle w deficycie: czas. Szkoda marnować go na telefoniczne potwierdzanie wizyt, z drugiej jednak strony nie warto ryzykować, że pacjent zapomni o swoim terminie. Czy istnieje złoty środek?...