
Andrzejkowa kampania promocyjna Twojego salonu
Na świątecznym kalendarzu zbliża się kolejna data, która stanowi świetną okazję do zorganizowania kampanii promocyjnej w salonie. Warto pamiętać, że tego typu akcje to nie tylko skuteczny sposób na promocję Twoich usług,...

Doskonały marketing to doskonała obsługa klienta
Jak budować relacje z klientem? Troska o zadowolenie klientów to fundament skutecznego marketingu. Ich satysfakcja ma bezpośredni wpływ na budowanie wizerunku Twojego biznesu, ponieważ zadowolony klient chętnie dzieli się dobrymi wrażeniami z...

3 narzędzia niezbędne w gabinecie kosmetycznym i SPA
Prowadzenie dobrze prosperującego biznesu bez wsparcia nowoczesnych technologii to nie tylko niezwykle trudne zadanie, ale i ryzyko pozostania w tyle za rozwijającą się szybciej konkurencją. Dotyczy to szczególnie branży beauty - gabinetów...

10 krótkich lekcji, które wynieśliśmy z pracy z tysiącami właścicieli salonów
Prowadzenie własnego biznesu w branży beauty to nie lada wyzwanie. Dziś, aby odnieść sukces, nie wystarczy już być dobrym specjalistą. Na powodzenie firmy składa się wiele elementów, takich jak umiejętność organizowania swojej...

Moment.pl – sposób na bezpłatne przypomnienia SMS dla salonów od Versum
Zapewne wielu z Was słyszało już o wyjątkowym portalu Moment.pl. To odpowiedź na potrzeby nowoczesnych klientów branży beauty, którzy oczekują dziś od swoich specjalistów pełnej dostępności. Umożliwia on wygodną rezerwację wizyt online -...

Filtry Versum – sposób na spersonalizowaną komunikację
Na bieżąco aktualizowana baza klientów to ogromna wartość dla salonu. Umożliwia utrzymanie stałego kontaktu z nimi, co przekłada się na trwałość wzajemnych relacji i regularny dochód. Aby jednak komunikacja była efektywna, należy...

Vouchery – dlaczego powinieneś oferować je swoim klientom?
Choć nie wszyscy doceniają ich potencjał, bony podarunkowe to świetny sposób na zwiększenie sprzedaży w salonie, a także pozyskanie nowych klientów. Odpowiednio przygotowane cieszą się dużym zainteresowaniem i zapewniają poprawę płynności finansowej...

Skąd wiesz, że odniosłeś sukces?
Nie jest tajemnicą, że celem każdego właściciela salonu z branży beauty jest osiągnięcie sukcesu. Ale… czym właściwie jest sukces? Jak go mierzyć i po czym poznasz, że Twoja firma jest powodem do...

4 sposoby na usprawnienie pracy salonu
Sprawne zarządzanie czasem to - obok jakości oferowanych usług - fundament sukcesu każdego salonu urody i jedno z największych wyzwań stojących przed osobą prowadzącą go. Obsługa klientów, odbieranie telefonów, organizacja pracy zespołu,...