Nowoczesny salon z Moment Pay
Wchodzimy w drugą dekadę XXI wieku. Razem z Tobą wchodzi w nią Twój salon. Jeśli chcesz przyciągać do niego nowych klientów, musisz wziąć pod uwagę, że rozwiązania z poprzedniego stulecia, czy to w kwestii rezerwowania wizyt, czy przyjmowania płatności, przestają wystarczać.
Pamiętasz Powrót do Przyszłości 2? Kultowy film roztaczał wizję, w której już w 2015 roku ludzie mieli latać samochodami, produkować energię z odpadów organicznych i korzystać ze zrobotyzowanych stacji benzynowych. Nie tak to dziś wygląda, ale w 2020 naprawdę mamy do dyspozycji mnóstwo genialnych, nowoczesnych rozwiązań, także dla branży beauty. Możesz z nich korzystać dzięki Versum!
Moment Pay – płatności od A do Z
Versum wprowadza obsługę klienta i zarządzanie salonem na nowy poziom, a od niedawna umożliwia także pobieranie płatności! Moment Pay obsługuje płatności BLIKIEM, szybkim przelewem oraz kartą. Pozwala klientom na dokonywanie przedpłat, opłacanie wizyt z góry, a także płacenie za produkty i zrealizowane usługi w salonie. Oznacza to kompleksową obsługę przepływu gotówki między Tobą i Twoimi klientami. Nowoczesną, w pełni bezpieczną i oszczędzającą mnóstwo czasu. Jak?
Wyobraź sobie…
… że klient znajduje Twój salon na platformie Moment.pl. Wybiera pozycję z oferty i rezerwuje wizytę online. To zabieg z przedpłatą (możesz ustawić ją dla wybranych lub dla wszystkich usług). Klient wybiera najwygodniejszą dla siebie formę płatności i uiszcza wymaganą kwotę. Ma na to 15 minut (po tym czasie nieopłacona rezerwacja wraca do puli wolnych terminów). O opłaceniu rezerwacji informujemy Cię mailem, a wizyta automatycznie wskakuje do kalendarza Versum. Klient przychodzi do salonu, gdzie po usłudze może zapłacić pozostałą kwotę, także korzystając z Moment Pay.
To tylko jeden z możliwych scenariuszy. W innym klient dokonujący rezerwacji przez portal może dobrowolnie zapłacić za całą wizytę z góry. W jeszcze innym rezerwacja jest telefoniczna, ale płatności także można dokonać przez Moment Pay. To Ty decydujesz, w jakim zakresie używać nowej funkcjonalności Versum.
A co łączy wszystkie scenariusze? To, że czas, który musisz poświęcić na umówienie wizyty i przyjęcie płatności ograniczony jest do minimum! I to, że w oczach klientów Twój salon staje się miejscem idącym z duchem czasu, które odpowiada na ich potrzeby.
Czy Twoi klienci naprawdę tego chcą?
Jeśli prowadzisz salon w Polsce, to z dużą dozą pewności możemy stwierdzić, że… tak. Polacy chętnie korzystają z nowoczesnych rozwiązań płatniczych. Nie wierzysz? Polska była jednym z pierwszych krajów, w którym możliwe były płatności zbliżeniowe, a teraz jest ich światowym liderem! Pociąg do nowoczesności pokazują też inne dane. Polacy coraz rzadziej sięgają po gotówkę, a co 5 z nas w ogóle nie nosi jej przy sobie. 62% internautów w naszym kraju robi zakupy przez internet. Ogromnym sukcesem okazał się też system BLIK. W trzech pierwszych kwartałach 2019 roku Polacy dokonali za jego pośrednictwem 146 milionów transakcji. To więcej, niż przez pierwsze 4 lata działania systemu łącznie – od 2015 do 2018 roku płatności BLIKIEM było 135 milionów.
Wprowadzenie płatności online z pewnością spotka się z entuzjazmem większości Twoich klientów. Jeśli jednak nie wiesz, jak im to zakomunikować albo chcesz mieć w garści kilka argumentów, które pomogą Ci wyjaśnić, dlaczego pobierasz przedpłaty, mamy na to sposób. Pobierz materiały, które ułatwią Ci zadanie – możesz wykorzystać je w swoich mediach społecznościowych, na stronie internetowej, a także w wiadomościach SMS i mailach do klientów.
Sięganie po nowe rozwiązania to opłacalna inwestycja dla Twojego biznesu. Ten śmiały krok wymaga nieco odwagi, na którą łatwiej się zdobyć, mając wsparcie sprawdzonego partnera, takiego jak Versum. Wiedzą o tym salony, które już wdrożyły Moment Pay – nawet 30% ich wizyt jest przedpłaconych.
Ty też możesz wejść z nami w nową dekadę!