Druga odsłona akcji BLIK i Moment.pl: jeszcze więcej rabatów dla Twoich klientów!

Teraz nawet 20% zniżki na usługę o wartości przynajmniej 50 zł. Obok takiej promocji nie można przejść obojętnie! Akcja rusza 3 sierpnia – przygotuj się do niej, by zwiększyć liczbę wizyt w swoim salonie i dać klientom możliwość skorzystania z rabatów, które rozdaje Moment.pl i BLIK.

Popularność płatności BLIK rośnie w niebywałym tempie.Tylko w pierwszym kwartale tego roku jego użytkownicy dokonali prawie 78 milionów transakcji, czyli niemal dwukrotnie więcej niż przed rokiem (wtedy było to 40 milionów)! Wśród nich jest wielu klientów, dla których BLIK nie jest nowością, a ulubionym sposobem płatności, dostępnym także w Moment Pay. Wykorzystaj to, by zachęcić ich do umówienia wizyty w Twoim salonie!

Jak to działa?

Rabat w wysokości 10 zł zostanie naliczony, kiedy klient zarezerwuje wizytę w Twoim salonie przez aplikację mobilną Moment.pl i opłaci ją – w części lub w całości – również przy użyciu aplikacji, za pomocą płatności BLIK. Minimalna kwota transakcji, dla której może zostać naliczony rabat, to 50 zł. A zatem zniżka przysługuje w dwóch przypadkach:

  • na usługi o wartości przynajmniej 50 zł opłacone w całości z góry; 
  • na usługi o większej wartości, z częściową przedpłatą w wysokości co najmniej 50 zł. 

Każdy klient może raz skorzystać z rabatu. Rabat nie ma zastosowania w przypadku zakupu produktów lub bonów online. Pełny regulamin akcji znajdziesz tutaj.

Chcesz wziąć udział w akcji rabatowej?

Tandem, który zapewnia bezpieczeństwo

Zniżka nie tylko zachęci Twoich klientów do wizyty, ale także pokaże jak proste i wygodne są umawianie wizyt i opłacanie ich przez internet. To ogromna korzyść dla Twojego salonu! Dlaczego?

Rezerwacja online i płatności Moment Pay to rozwiązania bezpieczne, zgodne z zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego dla salonów fryzjerskich i kosmetycznych. Ale to nie wszystko! Przedpłaty to także bezpieczeństwo finansowe Twojego salonu. Ograniczają straty wynikające z przegapionych wizyt i samo ich przegapianie – ktoś, kto poniósł już część kosztów, zrobi wszystko, by pojawić się w umówionym terminie. Przedpłaty niosą korzyści także dla klientów, zwłaszcza w okresie wzmożonego ruchu w salonie, ponieważ stanowią swoistą gwarancję, że wizyta się odbędzie. Rezerwacja i płatności online to także rozwiązania, dzięki którym Twój salon będzie postrzegany jako nowoczesne miejsce dbające o komfort swoich klientów pod każdym względem.

Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj nasze artykuły o rezerwacji onlinepłatnościach Moment Pay.

Przygotuj się do akcji rabatowej BLIK i Moment.pl już teraz! Włącz płatności Moment Pay na swoim koncie Versum oraz pobierz za darmo pakiet grafik promocyjnych, które pomogą Ci zachęcić klientów do umawiania i opłacania zabiegów przez aplikację mobilną. Nie przegap okazji do zwiększenia liczby wizyt w swoim salonie!

Nie znasz jeszcze Versum?

Zacznij korzystać za darmo

[Głosów:10    Średnia:4.8/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link