Jeszcze sprawniejsza obsługa klienta dzięki zmianom w kalendarzu wizyt
Najnowsza aktualizacja w Versum pozwala na dodanie kilku pracowników w ramach jednej wizyty i przypisanie do nich poszczególnych usług. Pojawiła się również możliwość wprowadzania zużycia materiałów przed finalizacją wizyty.
Dzięki najnowszym zmianom specjalista obsługujący klienta nie będzie musiał osobno zapisywać i przekazywać recepcjoniście informacji na temat rodzaju i ilości użytych materiałów. Wzbogacony o nowe opcje i udoskonalony został również formularz dodawania i edycji wizyty.
Jedna wizyta i kilku specjalistów. To już żaden problem!
Często zdarza się, że w ramach jednej wizyty klient umawia się na kilka usług realizowanych przez różnych pracowników. Do tej pory w takim przypadku konieczne było dodanie osobnych wizyt u każdego specjalisty. Teraz w ramach jednej wizyty można przypisać poszczególne usługi do pracowników, którzy będą je wykonywać. Rezerwacja automatycznie pojawi się w terminarzu każdego z pracowników, co wyeliminuje konieczność dodawania kilku osobnych wizyt i znacząco usprawni proces umawiania klientów. Po najechaniu kursorem na wizytę podświetlone zostaną wszystkie jej składowe tak, aby można je było łatwo odnaleźć.
Chcesz wiedzieć jak dodać wizytę z kilkoma usługami wykonywanymi przez różnych pracowników?
Zapoznaj się z instrukcją w Bazie Wiedzy.
Łatwiejsza ewidencja zużycia materiałów
Specjalista obsługujący klienta dokładnie wie, jakie materiały zużył podczas wizyty. Dlatego też ważne jest, aby to on mógł samodzielnie ewidencjonować rodzaje i ilości wykorzystywanych materiałów. Po najnowszej aktualizacji w Versum każdy pracownik będzie miał możliwość wprowadzania zużycia na dowolnym etapie realizacji wizyty, a nie jak to było do tej pory, tylko podczas jej finalizacji. Takie rozwiązanie znacząco usprawni proces finalizacji wizyty w recepcji. Dodatkowo ułatwi też skrupulatną ewidencję zużycia materiałów w salonie.
Chcesz wiedzieć jak wprowadzić zużycie materiałów przed finalizacją wizyty?
Zapoznaj się z instrukcją w Bazie Wiedzy.
Usprawnienia w kalendarzu wizyt
Aby umożliwić korzystanie z nowych funkcji i jeszcze bardziej usprawnić dodawanie wizyt, nieco zmienione zostało okno dodawania i edycji wizyty. Zmiany dotyczą zwłaszcza widoku szczegółowego, który działa teraz w trybie pełnoekranowym.
Lista zmian w kalendarzu:
- jeśli wizyta zawiera kilka usług, zostaną one pokazane po najechaniu na nią kursorem,
- jeśli wizyta zawiera kilka usług realizowanych przez różnych pracowników, po najechaniu na nią kursorem w kalendarzu podświetlone zostaną wszystkie jej składowe.
Lista najważniejszych zmian w widoku podstawowym formularza dodawania/edycji wizyty:
- zmienia się wygląd i rozmieszczenie przycisków,
- przy każdej usłudze widoczny jest pracownik, który ją wykonuje,
- można zmienić pracownika klikając przycisk z jego imieniem i nazwiskiem.
Lista najważniejszych zmian w widoku szczegółowym formularza dodawania/edycji wizyty:
- zastosowano tryb pełnoekranowy,
- zmieniono rozmieszczenie przycisków,
- wprowadzono zakładkę „Ogólne” – zawiera listę usług i przypisanych do nich pracowników, pozwala zmienić pracowników,
- wprowadzono zakładkę „Czas” – pozwala zmienić czas trwania poszczególnych usług,
- wprowadzono zakładkę „Zużycie” – pozwala wprowadzić zużycie produktów w trakcie i przed finalizacją wizyty.
Zachęcamy do zapoznania się z wprowadzonymi zmianami na swoim koncie w Versum.