Przyciągnij klientów nową rezerwacją online

Jeśli myślisz, że Twoi klienci już teraz uwielbiają umawiać się na wizyty przez internet, to poczekaj aż zobaczą nową rezerwację online! Jeśli jeszcze z niej nie korzystasz, właśnie nadarza się doskonała okazja żeby zacząć.

Możliwość promowania usług, prezentacji zdjęć, opisy pracowników i firmy – to tylko niektóre z nowych narzędzi, które pozwolą Ci zdobyć nowych klientów i zachwycić obecnych. Mamy nadzieję, że sezon urlopowy w Twojej firmie dobiega już końca, a Ty i Twój zespół jesteście wypoczęci i gotowi do pracy, bo Wasze terminarze fryzjerskie i kosmetyczne wkrótce zapełnią się wizytami!

Strona rezerwacji online dostępna dla wszystkich
oferta firmy

Zanim klient zdecyduje się skorzystać z Twoich usług, chce dowiedzieć się kim jesteś i co masz do zaoferowania. Wchodzi na Twoją stronę. Widzi listę usług wraz ze zdjęciami, opis Twojej firmy i galerię zdjęć, a także informacje na temat pracowników, którzy będą go obsługiwać.

To doskonały moment żeby zaprezentować się klientowi z jak najlepszej strony i zachęcić go do umówienia się na wizytę. Teraz już nie musi zakładać konta, żeby móc zapoznać się z Twoją ofertą. Wszystkie informacje podane ma jak na talerzu. A sposób podania zależy tylko od Ciebie!

Zaprezentuj się z jak najlepszej strony

Kiedy w grę wchodzi nie tylko zawartość portfela, ale również wygląd, zdrowie czy choćby czas poświęcony na wizytę, klient chce mieć pewność, że znajduje się w dobrych rękach. Musi Cię poznać i Ci zaufać.

Dzięki nowej rezerwacji łatwo wypromujesz siebie oraz członków Twojego zespołu. Opisz Wasze kompetencje, zamieść informacje o certyfikatach, szkoleniach i zdobytych nagrodach, czy o usługach, w świadczeniu których się specjalizujecie. W opisie umieść również lżejsze treści – informacje o prywatnych zainteresowaniach, hobby… lub choćby o tym, że uwielbiacie koty, psy czy inne zwierzaki. Dzięki temu klienci nie tylko dowiedzą się, jakie są Wasze mocne strony, ale również lepiej Was poznają. Stanowić to będzie świetny punkt wyjścia do zbudowania relacji czy choćby nawiązania rozmowy. To równie ważne, a może nawet ważniejsze, niż sama wiedza o umiejętnościach i zdobytych dyplomach.

Pokaż klientom co masz co zaoferowania
o nas

Nowa rezerwacja online pozwala równie łatwo wzbogacić również listę usług. Dodaj informacje na ich temat i zdjęcia oraz powody, dla których warto z nich skorzystać. A tych jest przecież bez liku!

Podkreśl korzyści, jakie klient odniesie korzystając z danej usługi. Załącz zdjęcia, które to zilustrują. Niech klient przekona się, że naprawdę warto. Aby ułatwić klientom odnalezienie interesujących go usług, podziel je na kategorie. Dzięki temu klienci szybko odnajdą interesujące ich informacje i umówią się na wizytę.

Dodaj kilka słów o Twojej firmie

Nie zapomnij również o dodaniu opisu firmy. To owoc ciężkiej pracy Twojej i Twojego zespołu – przedstaw pokrótce jej historię, cel jaki przyświeca jej działaniu czy choćby galerię zdjęć, przedstawiających jej wnętrze i pracowników w trakcie wykonywania usług. Ożywi to prezentację i nada jej autentyczności. Niech Twoi klienci wiedzą, ile serca i energii wkładasz w to, aby otrzymali usługi na jak najwyższym poziomie. Z pewnością to docenią.

Co zmienia się, a co pozostaje bez zmian z punktu widzenia klienta

rezerwacjaZ punktu widzenia klienta, najbardziej istotną zmianą jest możliwość zapoznania się z ofertą i opisami, jak i nowy wygląd panelu rezerwacji online. Pojawiła się również możliwość rezerwacji wizyty za pośrednictwem konta na portalu Facebook.

Samo umawianie się na wizyty jest równie łatwe jak do tej pory – klienci logują się w ten sam sposób i pod tym samym adresem co dotychczas. Nie musisz aktualizować odnośnika do panelu rezerwacji na swojej stronie firmowej, pozostaje on niezmieniony.

Klienci nadal mają wgląd w historię swoich wizyt oraz dostęp do listy zarezerwowanych wizyt, które dopiero mają się odbyć. Dzięki temu mogą w dowolnym momencie sprawdzić kiedy mają najbliższą wizytę. Jest to olbrzymie udogodnienie zarówno dla nich, jak i dla Twoich pracowników, którzy zamiast odbierać telefony, będą mogli poświęcić się obsłudze klientów znajdujących się w salonie.

Co zmienia się z punktu widzenia pracownika

Z oczywistych względów pracownicy nie korzystają na codzień z rezerwacji online. Z punktu widzenia pracownika zmienia się natomiast adres do logowania, tak jak informowaliśmy w ubiegłym tygodniu.

O tym jak skonfigurować rezerwację online dowiesz się z naszej bazy wiedzy.

Jeśli masz jakieś pytania lub chciałbyś podzielić się z nami swoją opinią na temat nowej rezerwacji, napisz do nas na adres biuro@versum.pl lub zadzwoń na numer (33) 482 49 49.

[Głosów:1    Średnia:5/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link