Pozwól klientom umawiać się na wizyty wprost z Facebooka

Czy chcesz jeszcze skuteczniej docierać do swoich klientów za pomocą Facebooka, zmniejszyć ilość nieodebranych telefonów w salonie i zapełnić swój kalendarz wizytami? Jest na to prosty (i darmowy!) sposób. Wystarczy, że dodasz do swojego profilu tzw. wezwanie do działania.

Być może już teraz dostajesz wiadomości prywatne na profilu z pytaniem o datę wizyty. Niewiele jednak różni się to od tradycyjnego telefonu do salonu. Jeśli Twój salon ma profil na Facebooku, a do tego korzystasz z rezerwacji online, wszystko może być prostsze. Klienci przeglądając Twój profil będą mogli jednym kliknięciem przejść do umówienia u Ciebie wizyty.

Rezerwacje online to najwygodniejszy sposób umawiania wizyt. W ciągu dnia – kiedy salon jest czynny – część Twoich klientów pracuje. Nie zawsze mają możliwość umówienia się na wizytę przez telefon w miejscu pracy.

Dodawanie przycisku krok po kroku

Wezwanie do działania będzie stale widoczne na Twoim profilu pod zdjęciem w tle. Po kliknięciu w przycisk, klienci zostaną przeniesieni do wizytówki Twojego salonu na  portalu Moment.pl, gdzie szybko dokończą rezerwację w intuicyjnym panelu.

Dodawanie przycisku po raz pierwszy

Jeśli po raz pierwszy dodajesz przycisk wezwania do działania zaloguj się na swoją stronę Facebook jako administrator, a następnie kliknij w “+ Dodaj przycisk”, znajdujący się u dołu zdjęcia w tle. Na ekranie pojawi się lista funkcji przycisku do wyboru. Wybierz opcję “Użyj aplikacji”.

W następnym kroku Facebook zapyta Cię dokąd ma prowadzić przycisk. Zobaczysz pole tekstowe do uzupełnienia,  wpisz adres swojej strony na Moment.pl (jeśli nie pamiętasz jaki to adres, zaloguj się do Versum jako administrator, a następnie przejdź do działu Ustawienia > portal moment.pl) lub wejdź na Moment.pl i wpisz nazwę swojego salonu w wyszukiwarce, przejdź na swoją stronę w portalu, a następnie skopiuj link do wizytówki z przeglądarki. Na koniec kliknij “Zapisz”. Wezwanie do działania zostało skonfigurowane.

Edycja przycisku wezwania do działania

Jeśli korzystasz już z przycisku wezwania do działania, np. w formie numeru telefonu, i chcesz zmienić go na rezerwację online, pierwszym krokiem jaki musisz wykonać jest edycja przycisku.

Zrobisz to najeżdżając myszką na aktualnie skonfigurowany przycisk i wybierając z listy “Edytuj przycisk”. Na ekranie zobaczysz listę możliwości, na której na niebiesko będzie zaznaczona ta aktualnie wykorzystywana. Wybierz opcję “Użyj aplikacji” i postępuj w dokładnie taki sam sposób jak w przypadku dodawania przycisku po raz pierwszy.  W polu tekstowym wpisz adres swojej strony na Moment.pl i kliknij “Zapisz”.

Gotowe! Teraz dzięki tej drobnej zmianie na facebookowym profilu możesz cieszyć się rosnącą liczbą rezerwacji w Twoim salonie!

Ułatw życie sobie i swoim klientom

Rezerwacje online to najwygodniejszy sposób umawiania wizyt. W ciągu dnia – kiedy salon jest czynny – część Twoich klientów pracuje. Nie zawsze mają możliwość umówienia się na wizytę przez telefon w miejscu pracy.

Dodając opcję rezerwacji online na Facebooku jeszcze bardziej ułatwiasz klientom trafienie do Ciebie bez konieczności odpowiadania na dziesiątki prywatnych wiadomości. Możesz także postawić na dodatkową promocję salonu dodając do każdego posta informację o rezerwacji online np. w postaci linku do swojej wizytówki w portalu Moment.pl.

zarezerwuj_teraz_z_moment

Tutaj pobierzesz gotowe grafiki promujące rezerwację online w Twoim salonie.

Nie czekaj, uruchom bezpłatną promocję swojego salonu na Facebooku już dziś i obserwuj jak Twój kalendarz zapełnia się wizytami.

Nie masz jeszcze Versum? 

Zacznij korzystać za darmo

[Głosów:8    Średnia:4/5]



 

Chcesz, żebyśmy oddzwonili do Ciebie
w 5 minut?
Zamów połączenie
close-link



 

Chcesz, żebyśmy do Ciebie oddzwonili?
Zamów połączenie
close-link