Andrzejkowa kampania promocyjna Twojego salonu
Na świątecznym kalendarzu zbliża się kolejna data, która stanowi świetną okazję do zorganizowania kampanii promocyjnej w salonie. Warto pamiętać, że tego typu akcje to nie tylko skuteczny sposób na promocję Twoich usług, ale także na wzmocnienie relacji ze stałymi klientami i pozyskanie nowych.
Przygotowanie kampanii andrzejkowej wbrew pozorom nie wymaga wiele wysiłku. Kluczem do sukcesu jest tak naprawdę Twoja własna kreatywność. Dobry pomysł na kuszącą ofertę specjalną może przynieść zaskakujące efekty! Pamiętaj, że masz do dyspozycji wiele kanałów komunikacji z klientami, a odpowiednie wykorzystanie każdego z nich podniesie skuteczność całej akcji.
Po pierwsze: zaangażuj pracowników
Bezpośredni kontakt to wciąż jedna z najbardziej skutecznych form komunikacji. Przyciągająca wzrok informacja w salonie i dobrze przygotowani pracownicy z pewnością pomogą zadbać o to, by o promocji dowiedziała się każda osoba odwiedzająca Twoje progi. Pozytywne podejście i umiejętność zaprezentowania korzyści sprawią z kolei, że żaden klient nie oprze się pokusie skorzystania z Twojej wyjątkowej oferty.
Po drugie: powiadom stałych klientów
Jeżeli chcesz mieć pewność, że o akcji promocyjnej dowiedzą się wszyscy Twoi klienci, wykorzystaj niezawodne narzędzia dostępne w Versum. Dzięki nim z łatwością roześlesz wiadomości SMS lub e-mail do wszystkich osób ze swojej bazy. Jeśli chcesz, możesz także przygotować osobną ofertę dla najwierniejszych klientów lub odwrotnie – dla tych, którzy już dawno Cię nie odwiedzili. Z wygodną funkcją filtrowania w kilka chwil wyodrębnisz wybraną grupę. Pozostaje tylko zaplanować treść i… czekać na efekty. Wysyłką zajmie się za Ciebie system.
Po trzecie: wykorzystaj moc social mediów
Do wypromowania kampanii warto wykorzystać także kanały social media. W miarę możliwości andrzejkowy wpis warto wzbogacić o ciekawe zdjęcie – na przykład z serii “przed i po” lub krótki filmik pokazujący przebieg zabiegu z Twojej oferty. Takie materiały cieszą się ogromnym zainteresowaniem i często są przekazywane dalej, dzięki czemu informacja o Twojej promocji zyska naprawdę duży zasięg.
Co zaoferować klientom, aby przyciągnąć ich do swojego salonu?
W tym miejscu warto zastanowić się, jakich efektów oczekujesz od swojej akcji promocyjnej. Chcesz wypromować mało popularną usługę, zwrócić uwagę na nowość w ofercie czy może po prostu zapełnić terminarz salonu fryzjerskiego lub kosmetycznego? A może zależy Ci na zwiększeniu ilości wizyt w konkretnych dniach lub porach? Gdy odpowiadasz na te pytania, w Twojej głowie pewnie powstaje już wizja świetnego rozwiązania. Jeśli chcesz, możesz także skorzystać z poniższych propozycji:
- Specjalny rabat na łączone usługi – może mieć formę otwartą (wystarczy, że klient skorzysta z minimum dwóch dowolnych usług podczas jednej wizyty) lub obejmować określone pakiety (np. manicure + pedicure lub manicure + druga, dowolna usługa).
- Wyjątkowa promocja dla przyjaciół i bliskich – zniżka lub upominek za umówienie się na wizytę wraz z bliską osobą.
- Zniżka na wizyty w określonym terminie – Twój salon zwykle świeci pustkami w środowe popołudnia lub poniedziałkowe poranki? To rozwiązanie pomoże Ci zwiększyć ruch w tym czasie.
Okazje takie jak Andrzejki to doskonały punkt wyjścia do skutecznej promocji salonu i jego oferty. Pamiętaj, że efektywna promocja nie zawsze musi wiązać się z obniżkami cen Twoich usług. Odpowiednio przygotowana komunikacja podkreślająca korzyści z wizyty może przyciągnąć klientów równie skutecznie, jak zniżki czy bonusy. Wystarczy tylko odrobina kreatywności! W realizacji kampanii jak zwykle wesprą Cię niezawodne narzędzia dostępne w systemie Versum, dzięki którym osiągniesz fantastyczne efekty swoich działań!